Äntligen helg =)

Idag är det Fredag och klockan är lite efter halv 11. Jag är på toppenhumör idag. För en gång skull är det inte grått och trist väder ute och det gör mycket för att mitt humör ska gå upp eller ner.

Sitter och tar en cigg nu,har tagit en liten paus från städandet. Fast det är ingen storstädning,ska bara dammtorka lite,dammsuga överallt,kanske våttorka golven och diska. Lyssnar på musik och dansar för mig själv (enda gången jag dansar förutom när jag är riktigt aspackad och skiter i om jag skämmer ut mig)

Ikväll ska jag och älsklingen äta hemmagjord pizza,så jävla gott. Köpte riven mozzarella i förrgår. Va länge sen vi käkade det. Och så ska det va massa pepperoni på min pizza och patrik kör nog räkor,ananas och skinka på sin,som vanligt. haha.

Imorrn ska Patrik till Bromma för att köpa sin födelesdagpresent till sin morsa som han hittade på blocket,jag ska följa me honom om jag inte måste följa me morsan till sjukhuset,hon fick ju en tid imorrn vid 2-tiden för att göra gastronomi.

Och på Söndag är det dags att äntligen få se lilla Agnes. Ska ju på fika hos syrran,hennes fru Benita och deras dotter Agnes. Ska bli jätte roligt. Lovade att ta massa kort så mamma får se också.

Nä,nu ska jag fortsätta städa.

Ciao

Hello again.
Nu är klockan lite över 2 och jag har fått en hel del gjort. Är klar med städningen. Skönt det. Har även snackat me nån tant från Sågbäck angående uppföljnings nånting. Men hon sa inte så mycket användbart. Så skit i henne. Har snackat me comviq också och förhoppningsvis ska mina telefonräkningar komma i tid. Och så har jag snackat me en tant från komvux eftersom att jag ska söka dit. Så jag frågade om sista ansökningstiden osv. Så innan den 9 Maj ska jag söka tid =) längtar som fan. Vill verkligen börja plugga igen. Konstigt egentligen,men nu har jag ju inte suttit vid skolbänken på över 1 år och jag längtar verkligen. Jag behövde helt enkelt ett break och göra nåt annat för att få tillbaka skolglädjen. 

Nu ska jag röka klart och sen hoppa in i duschen.

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0