Berny Pålsson

Jag bara älskar denna unga och otroliga kvinna. Få människor har fängslat mig som hon har. Hennes självbiografi "Vingklippt ängel" berörde mig in i djupet,den fick mig att gråta floder samtidigt som jag berördes av hur otroligt stark och öppen hon är.

Är så arg på mig själv för att jag missade henne när hon va på Café string på Alla hjärtans dag. Ville så gärna åkt dit för att träffa henne och prata lite. Men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen.

Måste köpa hennes andra självbiografi "Känn pulsen slå" också.

Jag rekommenderar er att gå in på www.bernyblue.com ,det är hennes officiella hemsida och där finns en länk till hennes blogg som jag läser varje dag.


image70 MÅSTE LÄSAS !!!!!!!!!

image71 MÅSTE HA !!!!!!!!!

image72 Berny Pålsson,min nya idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0