Ett minne

Det första jag tänkte på imorse var en viss händelse med en Emil Eriksson. Jag gick i femman eller sexan och han var nåt år äldre. Jag bodde i Jämtland och gick i Kälarne skola. Jag och några av mina kompisar var i skolan. Vi gick i en korridor och där satt Emil plus killen jag va jätte kär i och massa andra. Eftersom det va sommar så hade jag bara linne på mig. Det utnyttjade Emil till fullo när han kastar sig över mig och drar ner både linnet och bh:n så att ena mitt bröst blev synligt. Jag i min tur kastade mig över honom och skällade på honom och slog honom. Det måste ha varit rent reflexmässigt för jag har ingen aning om vart det kom ifrån. Han blev iaf jätte chockad. haha. Den där händelsen var nog allvarligt då men idag skrattar jag bara när jag tänker på den.  Men tråkigt nog så dog han i en bilolycka för nåt år sen,jag blev faktiskt ledsen när jag fick reda på det. Jag lärde aldrig känna honom på riktigt men ändå betydde han nåt :s Men än idag undrar jag varför jag blev offret?? jag var inte den enda som hade linne på mig. men men. Svaret på den frågan kommer jag aldrig få svar på ändå så det spelar ingen roll.

Idag är det Fredag och jag får besök av både Madde och Melissa =) det ska bli riktigt trevligt. haha.  

aja.....vi kanske hörs.....


Nu är klockan lite över 7 och jag och älsklingen har nyss badat,va jätte skönt eftersom att jag frös. Käkade rostbiff och potatissallad idag,va jätte mumsigt. Nu ska vi väl snart kolla på "Elisabeth: The golden age". Laddade ju hem för ett par dar sen och både jag och Patrik vill se den.

Nu ska jag va social med älsklingen men vi hörs nog imorrn....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0