Fika hos syrran idag då

Nu sitter jag här och skriver igen,haha. Med ciggen i högsta hugg såklart =)
Har precis gjort mig klar och så,väntar bara på att klockan ska bli strax innan 12 för då ska jag och Patrik åka över till syrran på fika.

Jag ser höggravid ut by the way:S haha. är så jävla svullen,kommer nog få mens när som helst. Sen jag tog ut p-staven har min mens varit äckligt regelbunden,5 veckor mellan varje gång exakt på dagen. Så på Torsdag borde den komma,på alla hjärtans dag,typiskt.

Lovar att skriva mer när vi kommit hem och kanske lägga ut kort på Agnes,mamma ville se massa kort också.

Hej så länge.....

Så,nu är vi hemma igen =) va hos syrran och dom i nästan 4 timmar. Men det va jätte trevligt. Vi fikade och pratade. Och jag fick hålla lilltjejen. Va så glad men också nervös,va rädd för att tappa henne eller hålla fel men det gick jätte bra. Jag va nog den som höll henne mest. Hon är så himla liten men hon väger 5 kg. haha. Tänk när jag får en sån liten själv. Kommer aldrig va så glad igen. Vi kollade även på Benitas och syrrans bröllop,det va jätte fint men prästen visste inte riktigt hur hon skulle bete sig. haha. Ville inte åka därifrån,ville stanna kvar hos Agnes.

Nu kommer lite kort.....

 Agnes sov nästan hela tiden vi va där men innan vi åkte så vaknade hon och ville ha mat =)

 Syrran och Agnes =) så fina.

 Jag och min halv/plast systerdotter. Gud,va jag längtar efter en bebis själv nu.

 Älskar den här bilden,tycker den är så fin på oss.

Nu ska jag hjälpa älsklingen me maten,är vrålhungrig.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0