Fika på Söndag =)

Idag kom Madde hit en stund. Det va trevligt me lite sällskap fastän jag inte mådde så bra. Känner mig så nere. Orkar inte med allt längre,vill bara ge upp. Tänker på barn rätt ofta nu för tiden och det är skitjobbigt. Kan inte ens njuta av sexet längre,allt jag tänker på är att jag kanske kanske blir gravid den här gången. Så jag funderar på att helt ge upp sexet. Är ingen mening att låtsas njuta. men men. That's life. Orkar inte bry mig mindre.

Fick mail av syrran idag. Vi är bjudan på fika på Söndag kl 12 så att vi får träffa lilla Agnes och så. Ska bli väldigt roligt men samtidigt inte. Ni förstår nog varför.

Aja,nu ska jag börja maten. 


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0