Första dagen på mitt nya hälsosamma liv

Igår bestämde jag mig på riktigt. Nu är det dags att ta tag i mitt liv och gå ner i vikt. Vill inte leva såhär längre,vill inte behöva vara rädd att sluta som dom här människorna i USA som är så feta att dom är fången i sitt hem,vill ha kontroll över min vikt och vad jag äter. Och idag börjar det. Men jag känner mig jätte peppad. Har skrivit en lång lista på hur mycket av allt som jag får äta om dagen och inget godis förutom på helgerna och inget annat än frukt efter kl 18.00. Och så ska jag försöka motionera minst 30 min/dagen. Det är nog det som kommer bli det svåraste. haha. Jag får köra lite gympa här hemma istället :P huvudsaken är att man inte bara sitter still.

Så önska mig lycka till??

På Lördag kommer mormor och mamma hit,har bjudit hit dom på middag. Det ska bli jätte roligt. Var ju ett tag sen nån av dom va här. Ska laga nåt som jag aldrig gjort förut. Ska bli jätte spännande och se hur det går.

Just nu gör jag inte så mycket. Ska väl bädda sängen,diska lite och så köra lite gympa. haha.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0