Glatt överraskad

Idag kom älsklingen hem redan vid halv 2 =) blev jätte glad och jätte förvånad,men mest glad. haha.

Så jag hoppade in i duschen och sen åkte vi till City gross och storhandlade. Träffade ju Benita och lilla Agnes där också. Agnes låg som vanligt och sov men hon var lika söt och underbar ändå. Vi kom hem 1100 spänn fattigare och med 4 påsar mat och kattsand.

Nu gör vi inte så mycket,kollar på tv och tar det lugnt. Ska väl snart börja me maten,tänkte äta kyckling,ris och currysås.

aja....

Nu har jag och älsklingen precis tagit ett varmt avslappnande bad. Sitter och skriver av mig i mina nya duntofflor som jag fick av älsklingen när vi va på City gross,jag bara älskar dom,så underbart sköna.

Jag och älsklingen har hittat en stor etta i Långbro park som vi ska titta på, på Söndag =) skitfin asså. Takhöjden är 3.70 m och så är det ett stort sovloft med plats för dubbelsäng och byråer och sånt och fint kök med diskmaskin,det enda dåliga är att det inte finns nån balkong eller badkar men men. Vi har ju istället både diskmaskin,tvättmaskin och torktummlare. Det ska bli jätte roligt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0