God morgon,Sverige

Idag försökte jag faktiskt att sova efter att Patrik åkt till jobbet men det slutade med att jag låg och vred på mig en halvtimme och sen gick jag upp. haha.

Har hunnit rensa och få lite ordning i skafferiet och så. Funderar på att kanske kolla på nån film,vet bara inte vilken.
Snart har jag och älsklingen en platt-tv =) antingen en 37 eller 40 tummare. Patrik tog ett nytt lån för att köpa en ny tv och sen renovera sin bil. Ska bli så himla kul med en ny tv och mamma är ju ännu gladare,hon får ju vår tv så hon kan kolla på dvd också.

Och idag ska Madde åka till Norrtälje för att träffa C. Är lite avundsjuk,hade också velat träffa honom men men. Hoppas att hon hälsar iaf. Senaste gången jag träffade C var när jag och Carro va uppe hos A med C och rökte på och det va väl typ 3-4 år sen om inte ännu längre sen. Trodde inte ens att han kom ihåg mig =) haha.

aja,kommer kanske in sen igen......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0