Ikväll ska jag bjuda på middag

På alla hjärtans dag sov melissa här =) det va jätte trevligt. Vi hade lite myskväll,kollade på "Tristan och Isolde" och åt lite gott och sådär. Patrik åkte till sina föräldrar på kvällen ett tag så.

Igår gjorde jag och älsklingen inget speciellt. Beställde hem pizza men jag åt typ bara 1/4 sen mådde jag illa. haha.

Ikväll ska jag bjuda min familj på middag. Ska göra parmesangratinerad kyckling med pasta och till efterrätt blir det glass =) haha. Har hållt på och städa lite idag också,det behöver ju inte så ut som ett bombnedslag när dom kommer.

Funderar på att hoppa in i duschen men jag kan vänta ett tag till.

Idag va Patrik tvungen att jobba så jag sitter själv hemma nu,får se när han kommer hem. Hoppas han iaf kommer hem innan halv 3,det skulle va bra.

aja,kommer kanske in sen.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0