Ingen vanlig Måndag

Idag är det Måndag morgon och klockan är 08.48 och Patrik har precis åkt till bilreperationen för dom ville provköra hans bil för att se va det är för fel på den. Och sen tvingade jag honom att åka till vårdcentralen lite senare idag för han fick feber igår kväll så idag sjukanmälde han sig. Och sen om han orkar så ska vi åka till onoff och köpa dammsugaren och dvd-spelaren. Så idag får jag ha älsklingen hemma =) haha.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen,vill göra mig ordning......

Men jag skriver mer ikväll.....

Ciao


Hej igen...

Idag åkte jag och älsklingen till Kungens kurva och köpte dvd-spelaren och en ny dammsugare,tyvärr va det inte samma som på bilden i mitt förra eller förr förra inlägg men den här var också jätte fin och bra och till ett rimligt pris. Nu är det bara tv:n kvar och fan va både jag och Patrik längtar. haha.

Imorrn ska Patrik lämna in bilen för att byta kopplingen till en kostnad av 5.800 spänn :O men då har vi en ny bil efter det också. Hur som helst så betyder det att min älskling är hemma imorrn också. Roligt?? JA,SÅKLART :D

Nä,nu orkar jag fan inte tråka ut er mer me mitt så händelserika liv ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0