Inget liv,haha

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Nej,vet inte ens vart han bor nu för tiden
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja,ett par gånger. Både av glädje och sorg
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Öh?? ingen aning
4. Vad åt du senast?
Skorpor
5. Har du fått någon komplimang idag?
Älsklingen sa att maten va jätte god,räknas det??
6. Har du varit med i en rättegång?
Indirekt??
7. Är du polare med grannarna?
Haha,här bor ju bara gamlingar över 50 :P
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och skitdålig engelska,haha
9. Vilka länder har du bott i?
Bara Sverige
10. Senaste tatueringen?
Mitt R i form av en blomma,gjordes den 15 Januari
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår,till och från Ica Kvantum
12. Gay?
Nej, hur skulle jag klara mig utan killar?
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja,ett par gånger innan man lärt sig tyda kroppens signaler på att det räcker
14. Har du äggat någon?
Faktiskt inte men det finns ett par personer som jag skulle vilja ägga mer än gärna
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Varför skulle jag göra det??
17. Har du varit på stranden?
Såklart,älskar stranden och havet/sjön
18. Har du haft en stalker?
Hmm,är inte helt säker
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
haha,har inget minne
20. Hur bra är din syn?
Snart blind,haha
21. Har du varit på ett party?
Vem har inte?
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Skulle va rätt så häftigt
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Haha,har ingen bror
24. Har du varit utomlands?
Paris i 3 dagar och Jersey 3 veckor,längtar tillbaka som fan
25. Har du sett din bästa vän naken?
Helt naken eller delvis??
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har ju aldrig varit på bröllop =(
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Kanske
28. Var är dina syskon just nu?
Hmm,tror att syrran är hemma med sin fru och deras lilla dotter
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Whiskas blir en människa,en kille och så va vi me om en bilolycka och Whiskas kastades ur bilen och blev fastspetsad med en stor glasskiva mot ett stängsel så han dog :S
30. Vem ringde dig senast?
Madde
31. Vilken tid gick du upp imorse?
Gick upp strax efter 9
32. Vad ska du göra i helgen?
Jag och patrik ska iväg och titta på några saker nångång i helgen och på Söndagen ska vi på fika hos syrran.
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Klart. tror det är om typ 3 veckor. Det skulle ta ca 2 månader att läka så"
34. När var du riktigt sjuk senast?
Oj,ett par månader sen kanske
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Hmm,det måste har varit Joel eller Benji från GC för 4 år sen :S
36. Vad finns i din bakficka?
Byxorna jag har på mig har inga bakfickor
37. Har du färglinser?
Nej, men skulle vilja testa för skojs skull
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Låg och vred mig i sängen
39. Vad är det första du gör på morgonen?
Tar en cigg och sätter mig vid datan
40. Vad ska du göra efter det här?
Kolla runt lite på nätet ett tag till

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0