Kan bli avgörande idag :S

Idag kan det bli avgörande om vem som får lägenheten. Antingen så blir det vi eller den andra budgivaren. Just nu leder vi på 1 475 000 kr,det budet lade patrik igår på förmiddagen och den andra budgivaren har inte lagt nåt sen dess,han är visst rätt svår att få tag på för mäklaren ringde Patrik igår och bad om ursäkt för att den andra budgivaren tog sån tid på sig. haha. Men hur som helst. Vi har 25 000 kr i marginal för det högsta budet vi kan lägga är 1 500 000 kr. Är så jävla nervös nu. Igår kändes det bra,då kände jag mig hoppfull men idag vet jag varken ut eller in :S

Igår var jag och Patrik på myrorna och tittade men hittade inget intressant. Sen åkte vi hem och käkade.

Idag ska jag tvätta och fixa lite här hemma. Men mest kommer jag nog gå runt och va skitnervös,kommer kolla budgivningen varje minut asså.

Kommer in sen och berättar hur det går :S

Ciao


Nu är det över. Vi fick INTE lägenheten :'(. Är så grymt besviken och ledsen. Den andra budgivaren lade över 1 500 000 kr och det är mer än vi hade råd med :( Har lust att bara gråta nu. Fan helvetes jävla skit !!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0