Kan inte sluta tänka på HAN

Drömde om han inatt och vaknade upp helt panikslagen för det kändes som om han stod och tittade på mig.

I drömmen så va jag och Melissa på en tågstation typ och HAN gick bara förbi mig utan att ens säga hej,efter en stund kom han tillbaka och han såg på mig me sin sexiga blick. Han sa: Imorrn ska jag på vandring med klassen,jag vill inte gå men jag undrar om du vill följa me? Jag blev så glad inombords. Jag började kyssa han på halsen och nafsade lite på hans öra,han njöt.

Jag skickade sms till han när jag hade vaknat. HAHA. Skrev att jag ville ha honom.

Fattar inte att han fortfarande har sån stor plats i mitt hjärta och att han dagligen finns i mina tankar.

Är t.o.m beredd att börja kämpa för att gå ner i vikt bara för HAN. Vet inte när jag kommer få se han nästa gång,kanske i sommar om jag åker upp men det spelar ingen roll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0