Lägenhetsvisning nr 2 =)

Idag var jag och Patrik på lägenhetsvisning i Långbro Park i dom gamla husen (som förut har varit mentalsjukhus,det är lite läskigt faktiskt). Men hur som helst så blev både jag och Patrik helt blixtförälskade i den. Han fyllde i en intresseanmälan och så får vi hur det går. Det va inte allt för mycket folk och det va bara skönt men dom som va där va äldre och hade nog endel pengar så lägenheten kan stiga ett par hundra tusen kanske. Men vi får hålla tummarna =)

Efter att vi hade varit på visningen så åkte vi till Zoo varuhuset för att kolla på en ny kattlåda och sen en sele till Whiskas om jag vill ta me honom ut i sommar =)

Hade tänkt lägga upp lite bilder på lägenheten men det gick inte men om ni vill kolla iaf så kan ni ju gå in på den här adressen http://www.fastighetsbyran.se/ och sen väljer ni stockholms län och sen älvsjö/hägersten och sen tar ni alla och sen bostadsrätter och så är det lägenheten Stora Kvinns väg 76, Långbro Park - Älvsjö, Stockholm.

Nä,nu ville älsklingen min sätta sig en stund men jag kommer in imorrn =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0