Mer död än levande

Igår kväll var jag ju i stan och hämtade Melissa =) det gick jätte bra. Maria mötte upp oss nedanför backen i Visättra och sen gick vi upp till dom. Satt och snackade lite och käkade lite våfflor,det va jätte mysigt. Saknar gemenskapen med min moster och dom jätte mycket. Vid 23-tiden gick vi och lade oss. Jag och Melissa sov på golvet och det va INTE skönt,kan jag lova. men det fick duga. Somnade vid 1 och vaknade 05.20,somnade om och sen vaknade jag halv 8 igen och då gick jag upp och tog en cigg och sen gick jag och lade mig och lyssnade på musik och läste.

Idag har vi inte gjort så mycket. Mamma kom en sväng och så. När Patrik slutade så kom han och hämtade mig,va helt jävla död. Har ALDRIG varit såhär trött i hela mitt liv. Och när jag är riktigt trött blir jag väääldigt lättirriterad.

Bråkade med M idag också. Hon ville träffas men jag orkade inte och dessutom hade jag hunnit åkt hem innan hon va i Visättra och då blev hon skitsur. Förstår inte varför hon blir så sur över en sån liten sak?? Om jag ville träffa henne men hon orkade inte så skulle inte jag ha blivit sur,skulle bara sagt att då får vi ses när du orkar. Hon blir så sur för ingenting :S Hatar att bråka me henne men va ska jag göra. Och hon säger att hon inte gillar mitt nya jag men jag är precis som jag va för 6 timmar sen och då va allt bra mellan oss. Men men. Förhoppningsvis hade hon bara haft en dålig dag.

Jag skulle kunna gå och lägga mig utan problem nu. Ögonen går i kors och jag vill bara lägga mig i sängen tillsammans med min älskling. Men jag ska se vänner först och sen går jag nog och lägger mig.

M,jag älskar dig. Och jag bryr mig om att vi bråkar. Vill inte att du är sur. Jag förstår inte varför?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag blev inte sur för det . det var inte direkt första gången du dissade mig eller hur ..

2008-02-14 @ 18:46:26
URL: http://onespecial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0