Nästan som sommar idag

Idag har jag och älsklingen varit ute endel =) haha. Först åkte vi till OnOff och tittade på tv:n som vi ska köpa om ca 2-3 veckor ochså hittade vi en dammsugare och dvd-spelare som vi ska köpa nångång nästa vecka =) Efter att vi varit där så åkte vi till Lampshopen och tittade på lampor,jag hittade 2 eventuella fönsterlampor som jag ska hänga i fönstret i vardagsrummet men annars va det inte så mycket. Och sen åkte vi ut till Sundby Gård och gick lite och fikade. Det va jätte mysigt och jätte skönt att komma ut och röra lite på sig.

Nu gör vi inte så mycket,ska snart börja me maten.

Ikväll ska vi titta på film,laddade hem en ny rysare idag, "Murder set pieces". Den verkar så jävla bra.

 Tv.n som vi ska köpa,så snygg. Den kommer bli skitbra här =)

 Dvd-spelaren somk vi ska köpa,också supersnygg =)

 dammsugaren,min pärla =)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0