Oh,shit :S haha

Imorse låg jag och tänkte på en sak. Jag har INTE VARIT SINGEL PÅ 4 ÅR !!!!!!!!!!! Senaste jag va singel så va jag 16,5 år. För på nyårsafton 2003 blev jag tillsammans med första J och det höll i 3 månader,den 27 Mars 2004 gjorde jag slut med honom för då träffade jag andra J på en fest och vi va tillsammans i 21 månader men den 12 December 2005 gjorde jag slut med honom för då träffade jag P och vi har nu varit tillsammans i snart 26 månader. OJ !!! HAHA.

Första J försökte ta livet av sig när jag gjorde slut. Han svallade massa piller och va tvungen att åka akut in till sjukhuset för att magpumpas.

Andra J försökte också ta livet av sig efter att jag gjorde slut me honom. Men det va mer ett rop på uppmärksamhet. Han hade skärt några små,ytliga sår på handleden. Patetiskt =)

Och P som jag fortfarande är tillsammans me nu är för förståndig för att ens tänka på att ta livet av sig om jag gör slut. HAHA. Men man vet ju aldrig när den dagen väl kommer.

Där ser man hur det kan gå. Tänk att nån kan älska mig så mycket att dom är beredda att dö för min skull. HA !!! så jävla patetiskt och korkat. Bara för en tjej??

Det är inte bra asså. Jag skulle behöva min frihet. Har inte haft nån på 4 år så det är nog inte så konstigt att jag börjar känna mig rastlös och vill att nåt ska hända. Men om det tar slut mellan mig och P då kan jag lova er att jag inte kommer träffa nån ny på ett bra tag. Jag måste ta chansen att äntligen leva livet,ha kul och bara få göra va jag vill,bara tänka på mig själv.

aja......

Idag ska jag iaf ner till Huddinge och äntligen träffa J över en fika. Har ju bestämt det så många gånger me han men jag har alltid avbokat men idag blir det av. Ska bli kul att komma ut lite,känner att jag behöver luft och se lite folk.

Nä,nu ska jag städa lite innan jag hoppar in i duschen.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0