Saknaden efter dig

Jag saknar dig så det gör ont.

Jag vet att jag har svikit och sårat. Det va aldrig meningen att göra illa dig.

Du betyder så otroligt mycket för mig,du är den enda jag har kvar sen den gamla tiden.

Jag är så ledsen för att jag gör så här mot dig. Ett litet förlåt räcker inte,jag vet.

Varje gång det blir såhär är jag rädd för att förlora dig.

Önskar att det kunde bara va du och jag för alltid,vill inte dela dig me nån annan.

Men jag inser att inget varar för evigt,inte du och jag heller.

Om nån annan gör dig gladare och lyckligare än vad jag har försökt göra så ska du va rädd om den personen och den personen ska veta att du är så speciell för mig.

Jag kommer alltid älska dig,du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.

Saknaden efter dig är så stor,smärtan inom mig är outhärdlig och tomheten som du lämnade kvar kommer aldrig kunna fyllas igen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0