What a wonderful day

Idag är det kanonväder ute och varje gång solen skiner och himlen är blå blir Becca på väääldigt bra humör. Även idag :) jag menar,hur kan man inte bli glad när man tittar ut?

Idag kom Patrik hem vid 10 och käkade lunch me mig,det va mysigt och sen åkte han tillbaka till jobbet vid halv 12 och förmodligen kommer han sluta innan 3.

Vi ska åka till mamma en snabbis och lämna lite pengar o så och sen ska vi till Huddinge och handla lite mat.

aja....nu sitter jag iaf här igen,alldeles nyduschad och med nyplockade ögonbryn. Det behövdes VERKLIGEN. haha. värsta buskarna ju men det ska ju tydligen va inne nu med buskiga ögonbryn men jag föredrar nog ändå välplockade.Ska ta och klä på mig nu också. Idag blir det gråa mjukisar,svart linne,svart/lila bh,svarta hotpants och gråa strumpor med katter på ;) haha.

Men jag kanske hör av mig senare....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0