Anställningsintervju idag då =)

Idag gäller det :P börjar bli lite nervös men det går säkert bra....Madde följer ju med som min egna privata guide....haha.....hon sitter här brevid mig nu =) haha. Så kl 14.00 får ni hålla tummarna.....och visst,intervjun kan gå bra men sen gäller det ju att jag får jobbet också....det är en annan sak......

Jag ska väl typ snart gå och duscha o klä på mig...vet inte va jag ska ha på mig idag för att jag ska se respektabel ut....haha....eller som en barnskötare....aja,antingen blir det jeans o en tröja eller mjukisar och en tröja.....haha.....får se.......

Det är iaf värsta supervädret ute och jag känner mig på strålande humör......

Men jag hör av mig när jag kommit hem och så och berättar hur det gick.....

Nu är anställningsintervjun avklarad och jag tror att det gick ganska bra =) dom ska höra av sig i slutet av månaden så nu kommer jag hålla tummarna fram tills jag vet. Men förskolan verkar jätte bra och lokalerna va små men mysiga och sammahållningen verkar jätte bra och ungarna va mysiga. Dom tyckte att mitt löneförslag på 10.000 kr/månaden efter skatt var jätte bra. Så nu är det bara att vänta och se.

Madde sitter i soffan och kollar på tv och jag sitter och väntar på Patrik,han borde komma hem typ när som helst. Har tänt massa ljus i vardagsrummet,det är jätte mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0