Äntligen är det över

Äntligen är Ingers begravning över. Nu kan man gå vidare.

Jag åkte ner till Huddinge vid 1 för maria hämtade mig där och sen åkte vi direkt till St Botvid.

Maria började gråta nästan på en gång och jag började gråta så fort vi skulle gå in i kapellet och sen grät jag under hela begravningen. Kan inte fatta att hon är borta. Men begravningen va jätte fin och psalmerna var fina.

Efter ceremonin åkte alla till Flemingsbergs kapell för kaffe och smörgåstårta. Vid 4 kom Patrik och hämtade mig.

Nu är jag asså hemma och det är skönt. är känslomässigt trött och helt slut. Ska bli skönt att bara koppla av nu och bara få umgås med Patrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0