BAAAAABY

Imorse vaknade jag från och till med en halvtimmes mellanrum mellan kl 6 och 9. Drömde helt sjuka saker och sen vaknade jag upp alldeles kallsvettig,drömde om otäcka saker. usch,det va hemskt. haha.

Hade fått sms av min baby när jag vaknade,hon skulle komma efter skolan men kl 10 så knackade det på dörren och utanför stod hon =) haha. Blev lite smått chockad men glatt överasskad. Ville ha lite sällskap idag. Vi fikade lite och snackade och satt framför datan. Jag passade på att dammsuga hela lägenheten också.

Nu är klockan lite över 2 och jag vette fan va jag ska göra nu. Kanske hoppa in i duschen men jag orkar inte. haha. Sitter ganska bra här jag sitter nu,framför datan och lyssnar på musik.

Har hittat en jätte fin trea i Visättra också som jag ska visa för Patrik när han kommer hem. Fast golvet i ena sovrummet ska bytas,och badrummet ska renoveras och byta ut badkaret och sen ska det målas om i gäst-toa och förmodligen övriga lägenheten också. Men den va fin.

Om Patrik har råd så ska vi köpa nya köksmöbler i mitten av feb och så sa madde att vi kunde få låna hennes syrras family card på IKEA för hon ska ju ändå ner till Grekland eventuellt och då behövde hon inte det. Så det skulle va skitbra.

aja,vi hörs.

Nu har jag precis kollat på Unga mödrar,den här danska dokumentären om unga mammor och jag ska egentliegn inte kolla på det för då längtar jag bara ännu mer efter en liten bebis. Jag är så trött på mitt liv,det händer aldrig nåt och jag får inte ut nåt av livet längre. Jag börjar förstå madde allt mer nu. Ibland kan jag känna avund för att hon kan göra precis va hon vill och träffa vem hon vill. Jag är liksom fast här me Patrik,i vårt liv som varken går framåt eller bakåt,det har bara stannat av och jag börjar känna mig rastlös.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0