=D

HAHA,igår va det värsta slappdagen för mig och Patrik. Vi tog det lugnt HEEEELA dagen. vid 4 så lade vi oss i sängen och vilade ett par timmar och sen åkte vi till Kvantum och köpte lite mat och så åkte vi hem och käkade och duschade och sen kollade på på Pirates of the Carribean 3. Gick väl och lade oss vid midnatt. haha.

Men idag ska vi till Visättra och hämta en resväska o jag ska hämta post och hämta ut ett paket och sen kommer min morbror och hans fru från Norrköping för att hämta Moa och mormor. Moa åker ju till Spanien imorgon,är så jävla avis på henne. hehe. Men om exakt 7 dagar så åker ju och Frugan bort från Sverige. Längtar så jag håller på och blir galen. Ska börja packa lite smått i veckan.

Idag är det superväder ute =) känner att våren är på väg. Fåglarna kvittrar ute och solen skiner.

Känner mig på jätte bra humör =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0