Fullt upp =)

10 Januari - Anställningsintervju kl 14 på föräldrakooperativet Moroten på Södermalm.

15 Januari - Tatuering kl 10 på Tumba Tatto och fika i stan med tjejerna kl 18.

18 Januari - Begravning på St Botvid kyrkogård

25 Januari - LÖN!!!!!!

27-29 Januari - Kryssning till Tallin med Madde



Så ser resten av Januari ut för min del =) har nog aldrig haft så mycket att göra på en och samma månad nånsin. haha. men det känns skitbra =) och nästan allt är bara roliga saker förutom begravningen :(

Idag har jag tagit det lugnt. Städat och diskat lite som alla andra dagar. haha. Oroat mig inför intervjun imorrn :P hehe. Men det är så skönt att Madde följer med som stöd och guide.

När Patrik kom hem så stekte jag plättar och nu göt vi inte så mycket. Kollar på tv och snart ska vi väl gå och bada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0