IKEA

Idag har jag och älsklingen varit på IKEA,älskar att åka dit och speciellt att handla där. haha. Idag köpte vi inte så mycket,jag köpte 2 nya kuddar,massa värmeljus,lampor och plastblommor till köket =) haha. Hittade en jätte fin ram som jag ska köpa nästa gång jag har råd.

Annars gör vi inte så mycket. Kollar på tv osv. Både jag och Patrik är jätte sega.

Imorrn kommer Melissa hit =)

Och på Tisdag ska väl jag och J träffas över en fika i Huddinge. va skitlänge sen jag träffade honom.

Idag fyller faktiskt Whiskas 5 månader =) min lilla kisse som bara vägrar att växa. Han är fortfarande pytteliten men ändå väger han typ 1,5 kg. haha. men men. Grattis på dig,mammas lilla sötnos.

Sitter och tittar på Ronja Rövardotter nu,den går på ettan. Ska se singing bee kl 8 och sen ska vi krypa ner i sängen,jag och älsklingen.



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0