Jävla illamående

Åh,jag mår så illa :( har mått illa hela natten från och till och nu också. Fattar inte varför. Blir galen. Har öppnat balkongdörren för att få in lite frisk luft(inbillar mig att lite frisk luft ska få mitt illamående att försvinna). Men det vill inte försvinna. Aja.

Idag är det Lördag och klockan är 10.17. Patrik ligger i soffan med 2 ton filtar på sig och kollar på tv och Whiskas ligger och bråkar med Patriks fötter. haha. Och jag sitter här och skriver av mig lite samtidigt som jag brottas med att inte spy.

Ska sätta upp vår nyinköpta tavla om en stund och sen blir det väl att man duschar och så och sen ska vi upp till Visättra för jag ska hämta ut mitt paket och sen vill jag hälsa på Melissa som kom upp igår eftermiddags. Och sen ska vi åka upp till morsan och hämta pengar. Får se om vi svänger förbi Lampshopen idag bara för att titta va dom har.

Ikväll är det ju bio som gäller. Ska bli roligt att hitta på nåt istället för att bara sitta hemma.

Kanske skriver mer sen.

Nu är klockan 21.45. Jag och Patrik va ju på Heron och såg Arn. Den va rätt bra men inte mer. Lite seg och så. Ingen film man ska se på bio iaf. Sen beställde vi pizza på Pizza Hut och tog me oss hem. Nu kollar vi på nån film på femman. Ska tvättat bort sminket nu coh sen sätta på mig lite mysigare kläder.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0