Äntligen Semester =)

Idag började äntligen jag och älsklingen vår 2-veckors semester...känns så underbart skönt.....ska dra iväg till Tierp ett par dar och sen blir det Kolmården,Eskilstuna zoo och lite andra utflykter....ska bli jäte roligt.....

Idag när Patrik kom hem från jobbet så åkte vi och handlade...gjorde världens fynd på Hemtex....vi köpte en matta till köket,6 dukar och nytt påslakanset för 450 spänn....skulle gentligen gått på över 1100 spänn men rean va ju i full gång....och på City Gross köpte vi en sån där fin pumpgrej för tvålar och en sån där tandborst/tandkräm hängare som man fäster på väggen.....det va skitfint...köpte ny dusch också...med 7 olika duschlägen :s haha...lyxigt värre...

Frugan ringde mig härom dagen och sa att en kompis flickvän till henne undrade om hon visste några fin hankatter, för hon vill visst para sin hona och då nämnade Frugan Whiskas och ikväll hörde den här tjejen av sig...hon skulle ringa imorrn så skulle vi prata lite närmre men som det ser ut nu så kommer Whiskas bli pappa inom en snar framtid....är lite sugen på att ta en av kattungarna ifall hennes hona är fin ;)

Imorrn ska jag och älsklingen bjuda hit mamma och Maria på middag....ska bli mysigt at umgås lite igen.....

Nu ska jag ta ett bad och slappa....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0