Haha....oj då

Jaha,nu har jag jobbat i 2 dagar och jag börjar väl komma in i det lite smått.....igår jobbade jag eftermiddag tillsammans med en annan tjej och det gick jätte bra....jag va,konstigt nog, inte alls nervös.....vi hämtade killarna från dagis och sen gick vi till coop och handlade,efter det började vi me maten....gjorde egna köttbullar och makaroner.....sen diskade jag och städade undan och sen kom barnens morfar för att lägga dom och då fick vi sluta....Frugan och Tintin kom och skjutsade hem mig.....det va jätte skönt för då slapp jag sitta på tunnelbanan i en timme....

Idag jobbade jag förmiddag mellan 8-12.....va lite småjobbigt att gå upp med älsklingen imorse men bara man har duschat och är på väg så piggnar man till....orkar inte skriva om vad jag gjorde idag....inte så mycket egentligen....är iaf ledig imorrn och hela helgen och nästa vecka jobbar jag varje dag.....jobbar 3 förmiddagar och 2 eftermiddagar,det är jätte sköna tider...jobbar heller förmiddagspasset.....

Usch och fy...när jag sopade av golvet hos den här familjen som jag jobbar åt som kröp en JÄVLA FÖRBANNAD silverfisk förbi.....det va så jävla äckligt.....usch...

Haha...oj då.....shit.....jag har inte ätit nåt överhuvudtaget sen kl 10 IGÅR FÖRMIDDAGS....det är 28 timmar sen...haha...men jag känner ingen hunger,visst magen kurrar men jag vill inte ha nåt....eller jo,jag har ju ätit 2 piggelin.....haha....

Nu ska jag bädda sängen och städa undan lite innan älsklingen kommer från jobbet.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0