Ingen fest men bio istället

Det blev ju ingen fest igår :( jag och Patrik hade precis gjort oss ordning och va på väg att åka när Putte skickar sms och säger att det inte blir nån fest för att han är skittrött och resten av folket inte är på festhumör....fan,tänkte jag och älsklingen....här har man gjort sig fin för ingenting.....men då kollade jag upp va som gick på bio och då bestämde vi oss för att gå på "The Happening" kl 21.20....

Den va bättre än jag trodde...den va inte läskig sådär direkt men den va kuslig....och man hoppade till ordentligt ibland....Vet två biofilmer till som jag MÅSTE se...dels "Barnhemmet" som har premiär den 25 Juli och sen "Mirrors" som har premiär den 19 September....och patrik måste ju se "Arn 2" som har premiär nästa månad nångång....

Idag är det Söndag och jag och Patrik ska åka ut en sväng och köpa lite saker på Rusta och zoovaruhuset.....

Imorrn är det jobb som gäller....

Ciao

Kommentarer
Postat av: kattfanskap

Barnhemmet e svinbra, redan varit premiär i norge.

2008-07-21 @ 01:20:50
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0