Nytt jobb kanske :)

Vaknade vid halv 9 imorse,satte mig
och spelade Tekken 5 direkt....haha....
värsta jävla tv-spelsnörden ju :(
inte bra om det fortsätter såhär....älsklingen
vaknade strax efter halv 11....då va det hans tur
att spela lite..haha....

Det ringde en tant till mig idag och frågade
om jag ville och kunde komma på intervju
den här vecka men jag sa att jag inte va hemma
men nästa Måndag kl 10 ska jag till Brageskolan
på anställningsintervju som fritidspedagog.....
Sökte flera såna tjänster för typ 2-3 månader sen
och nu hör dom av sig =) tjänsten är på 75% och om
det är bra betalt så slutar jag på mitt andra jobb och tar
det här jobbet istället.....Ska bli jätte spännande.....

Nu ska jag och älsklingen byta plats...han vid datan och jag vid tv-spelet =)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0