Usch va drygt

Jobbar ända fram tills på Lördag,har då jobbat 6 dar i sträck....känns för jävla drygt men jävla va gött när lönen kommer =) Får ju dubbelt betalt på Lördag =)

Jobbade förmiddag idag....timmarna bara flög förbi....jag gick till parken med killarna och va där ett par timmar och sen gick vi in till Vällingby och handlade.....när vi kom hem igen så ville mamman att jag skulle gå till Vällingby IGEN för att hämta ut tre paket från USA så då va det bara att knalla dit igen men jävla va motion jag fått idag då :P slutade kl 2 och då va det raka vägen hem.....

Nu har älsklingen precis kommit hem också....klockan sex ska vi iväg till hans föräldrar på middag....

Trodde jag skulle få sova ut imorrn men då undrade mamman om jag kunde jobba förmiddag istället och det är givet.....jobbar hellre förmiddagr så =) börjar 9 och slutar 1....om det är dåligt väder ska jag ta me pojkarna in till stan och käka på Donken,kan ju bli rikitgt trevligt eller raka motsatsen.....haha....

Nu ska min fina älskling få sätta sig här en stund...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0