Vad vet du om dig själv?

Vad Vet du om dig själv?


Namn:  Rebecca Johanna Nilsson

Ögonfärg:
Bruna

Födelsedag: 17 Maj

Klädstil: Beror på humör och väder

Hårfärg: Brunett så hett ;)

Favoritfärg: Mest svart,vitt och grått men ibland händer det att jag har på mig mer färgglatt

Favoritmat: Spaghetti och köttfärssås och potatisgratäng med marinerad kyckling

Har du färgat håret nån gång? Haha,ja..klart jag har

Har du klippt dig någon gång?  Ett par gånger,mest när man va mindre

Har du piercat dig? Har haft piercing i naveln och ögonbryn men bägge är borta nu

Har du tatueringar? 3 st

Dricker du? Sällan

Röker du? Haha,är ju för tusan storrökare så ja =)

Vad heter gatan du bor på? Broddgränd

Vad har du för mobil? Sony Ericsson k810i

Vad vill du bli när du blir stor?  Mamma =)

Vad har du för färg i ditt rum? Typ sandfärgat/beigt/vitt

Har du någon/några systrar? En halvsyster

Har du någon/några bröder? Inga

Vilken mat hatar du? All inälvsmat,blodigt kött och mycket annat

Vad tror du att du skulle göra om du vann 1 miljon? Ta körkort och resa utomlands med min sambo


Vad brukar du göra efter skolan/jobbet? Ta det lugnt med min sambo,städa kanske,laga mat osv

Vad heter din pappa och mamma? Mamma heter Helen och pappa hette Johannes eller Johani på finska

Har du bråkat med dig själv någon gång? Hur fan gör man det?

Vad brukar du göra på helgerna?
Tar det lugnt,umgås me vänner kanske,städar och fixar hemma

Vad har du för musiksmak? Lyssnar på det mesta

Är du beroende av något? Cigg,närhet och trygghet

Vad har du för smeknamn? Becca av kompisar och typ älsklingen och sånt av min sambo

Idrottar du? Idro-vadå??

Om du skulle beskriva dig med 3 ord, vilka skulle det vara? Flitig,kärleksfull och korkar typ =) haha

Gillar du dig sjäv? Kanske ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0