Weeeiiiii =)

Idag va det tänkt att jag och älsklingen skulle till
ett café som heter Lyran,det ligger i Mälarhöjden precis vid mälaren och
det är verkligen jätte fint där men vi sket i det och åkte istället till Media markt
bara för att kolla lite och så men vi kom ut därifrån ca 3500 kr fattigare...haha...
Patrik köpte en ny digitalkamera så min moster ska köpa hans gamla och så
fick jag långa pengar av älsklingen så jag kunde få köpa mitt älskade PS2.....

Sen åkte vi till Skärholmen för på Media Markt hade dom inte spelet som
jag ville ha.....vi gick in på EB Games men där hade dom inte heller det *Arg*....
Vi åt lunch då istället och sen gick vi till smyckesaffären "två hjärtan" för jag behövde
en ny kedja till mitt halsband och då visar det sig att tjejen som jobbar där gick i min
klass när jag bodde i Norrköping....hon bor inne i stan nu =) det va skitkul att träffa henne
igen....va säkert 5-6 år sen....jag och Patrik kollade även på förlovningsringar och hittade
ett par jätte fina....men vi får nog fundera lite till....förmodligen kommer vi köpa ringar i vitt guld...

Efter det bar det iväg till City Gross för där hade vi sett mitt spel....så jag köpte det och lite mat
innan vi åkte hem igen.....

Packade upp allt och patrik höll på me sitt nya inköp ett tag innan han hjälpte mig att koppla
in spelet och det och sen satt vi och spelade nån timme =)

Nu tar vi det bara lugnt...ska snart duscha o sen kolla på tv.....

Imorrn blir det ut igen...då ska vi till stan och gamla stan och titta lite och förmodligen
kommer vi säkert handla lite också....senare på kvällen ska vi till Frugan och Tintin
på fika.....ser fram emot det mycket...va EVIGHETER sen jag träffade min söta Fruga :(

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0