Älskar dig så mycket,Frugan <3

Idag va det ju tänkt att jag skulle åka upp och hälsa på min moster men så ringde hon och sa att hon mådde dåligt och hon va inget roligt sällskap och då tyckte hon att jag inte behövde komma upp :( Blev lite beviken men men. Hade ju velat göra nåt idag eftersom Patrik ska jobba över ikväll och jag ville inte bara sitta hemma. Men hur som helst så löste det sig till det bästa.

Frugan är nämligen på väg till Fruängen nu och jag ska möta henne där för att sen åka till Huddinge och ta en fika på Donken =) Så nu är jag glad igen =) hahahahahahahah. Och jag får INTE missa "vänner" ikväll. Det va så spännade igår att jag höll på och dööööö. Har ALDRIG gillat "vänner" förut men nu följer jag det nästan besatt. haha.

Nä,nu ska jag piffa upp mig det sista innan Frugan skickar sms och säger att jag kan röra mig mot fruängen =)

Men jag kommer höra av mig ikväll så oroa er inte...

Ciao



Nu har man nyss käkat,är heeelt proppmätt och seg som fan. Usch......

Idag träffade jag min lilla fru och vi hade det trevligt. Fikade lite på Donken och sen följde hon me mig hem. Hade värsta djupa snacket idag och efter det blev man ju bara deppig men ändå kom jag närmare frugan på ett helt annat sätt. Jag känner mig så lugn nu,säker på hennes känslor men framför allt på mina egna känslor. Jag älskar henne så villkorslöst och innerligt och hon gör mig så lugn och rofylld. Hon får mig att vara den person jag alltid vill vara,mig själv. Vi är så lika samtidigt som vi är helt olika. Vi hade båda en jobbig barndom men det har bara gjort oss starkare och våra erfarenheter ha gjort oss till dom vi är idag. Frugan är den enda som verkligen förstår mig,som vet vad jag tänker,som vet va som rör sig i mitt huvud.

Frugan,jag älskar dig <3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0