Hoppas att du klarar dig,mormor :(

Igår träffade jag Frugan utanför HS och vi tog en fika och snackade...va jätte trevligt.....och stackarn som hade låst sig ute,haha...skönt att allt ordnade sig iaf,babe =) Sen skulle vi gå upp till morsan för att vänta på patrik men då ringde jag morsan och hon satt i bilen me maria....hon berättade att mormor låg på sjukhus,hjärtintensiven i Östersund....så maria kom och hämtade mig o madde och sen skjutse vi hem madde och jag följe me maria upp till henne...Vi satt och pratade lite och sen kom Patrik och vi åkte upp till mamma och kopplade in vår gamla tv....så nu är hon glad och nöjd iaf....

Idag är mormor stabil men hon ska ligga kvar på sjukhuset ett par dagar så jag hoppas att hon klarar sig....

Jag och Patrik var i Sickla idag på Onoff och träffade Micke (som va jätte söt,tihi)....det va han som ordnade så vi fick lite rabatt på tv:n som vi köpte idag....Sen åkte jag och Patrik hem och kopplade in den och allt funkar utmärkt förutom en sak.....nämligen kopplingen mellan datan och tv:n.....det vill inte funka så Patrik ringde Kristian och jag hoppas att han kan komma nån dag i veckan och fixa det.....vill ju se filmer som jag har på datan fast på tv:n :(

Ikväll ska jag och älsklingen kolla på Beck och äta chips med dipp och bara mysa......

Imorrn ska vi ju in till stan...lyckades få me mig Patrik dit för att byta mina tröjor...

nä,nu ska jag kika vidare på nätet.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0