Jävla cp-knä :'(

Asså,jag har så helvets jävla ont.....och jävla Patrik då....han slog mig jätte hårt på mitt onda knä igår kväll så idag är smärtan tusen gånger värre än förut....kommer få åka omkring i rulator snart ju :( men i helgen ska jag iaf till närakuten....får se va dom säger där då.....om jag har tur så är det kanske bara nån muskelinflammation men om jag har otur så kanske det är nåt som har gått sönder och jag måste opereras....jag vill inte det....aja,det får jag förhoppningsvis veta i helgen.....

Och i veckan ska vi åka och lämna vår gamla tv till morsan för Patrik menade att om vi inte har nån tv alls så blir det lättare att köpa en ny....så innan helgen har vi nog en ny fin sprillans platt lsd-tv....längtar som tusan....kan skriva bloggen på tv,kan kolla PA på tv,kan kolla på film från datan till tv:n....fan,vilket lyx asså.....haha.....

Idag ska jag ta det lugnt...städa lite smått.....blev ju inte av igår för Frugan kom hit på en snabbfika och vi skvallrade lite om T. Och imorrn....om mitt knä tillåter......ska vi in till stan.....ska bli heeelt skojsigt......

Sitter och sms:ar me "min" T just nu.....lite halvroligt sådär.....

Nu ska jag sysselsätta mig me nåt annat.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0