Konstigt väder

Imorse va det värsta snöovädret,man blåste ju fan bort men sen slutade det snöa och solen tittade fram genom molnen. Men jag kan ge mig fan på att det kommer börja snöa igen ikväll.

Idag har jag och Patrik varit på City gross och handlat klart påskmaten. Sen åkte vi till Media Markt och köpte lite nya filmer bla apocalypto och Brokeback mountain. Och när vi kom hem så gjorde jag egna köttbullar,dom blev faktiskt jätte bra fast jag kunde ha kryddat lite mer men men. Dom blev bra.

Nu är jag helt slut,skulle kunna gå och lägga mig en stund men det får vänta tills ikväll. Blir nog att jag lägger mig rätt så tidigt. Har hur mycket som helst att göra imorrn. Städa HEEELA lägenheten,fixa all mat,fixa mig själv och det.

Och imorrn åker ju Patrik och han kommer inte hem förrän på Söndag igen. Men det ska bli skönt att få lite tid för sig själv. Och på söndag så ska ju jag följa me melissa och dom in till stan,har fått låna lite pengar av min älskling =) han är så snäll och underbar.

Nä,nu ska jag kolla på tv.......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0