Mer shopping idag =)

Nu har jag och Patrik precis duschat. Ska ta en cigg nu och sen ska jag klä på mig och sminka mig innan vi åker till Skärholmen. Patrik ska ju köpa nya gympaskor så jag tänkte passa på att hitta ett par billiga gympaskor också. Har ju bara 1200 kr :( men men. Det kanske finns nåt =) annars lär jag ju hitta nåt annat. haha.

Annars idag händer inte så mycket. Upp till visättra och säga hej då till Melissa och dom,som sagt. Fixa räkmackor och käka ikväll. Kolla på tv och bara ta det lugnt. Patrik börjar ju jobba imorrn och då ska jag storstäda efter påsken.

Måste in till stan och byta ett par tröjor i veckan också. Ska höra om Frugan vill följa me,hoppas det. Blir ju roligare så.

aja,nu ska jag fixa mig.....hörs ikväll.....

Ciao



Åh,fy fan va jag är mätt nu....efter 2 jätte goda räkmackor.....Patrik käkade 4 :O.....haha......Men han är kille,dom behöver mer.....

Idag har jag köpt nya gympaskor på Intersport och Patrik köpte nya gympaskor till sig på Stadium.....och så köpte jag en ny halskedje eftersom min förra gick sönder...
Och imorrn blir det stan med Frugan....ser fram emot jätte mycket....saknar henne massor ju.....fast hon är ju så upptagen me sin busschaufför T så snart har hon väl inte tid för mig heller :( Men T är en superfin kille och jag är nog lite glad för hennes skull.....får se om det blir mer mellan dom än bara "myskompisar"?? va tror ni??

Nu ska jag va social me älsklingen som sitter i soffan och gnäller...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0