Mobilfrågor =)

Ta fram din mobil o svara ärligt!


HAR DU PUSSAT NR 2?
Amanda: Ah,det har jag =)


VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
Janne: Det är min mosters förra kille


NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
Kim (visättra): Ah du,det va en bra fråga :P


ÄR NR 18 SÖT?
Huddinge kommun: Nä,dom är fan inte söta :s


VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK AV NR 33?
Lina: Shit,va söt hon är ;)


HAR DU TRÄFFAT NR 3 DEN SENATSE MÅNADEN
Amanda.Å.: Nej,det har jag inte...

HUR KÄNNER DU NR 11?
Dani: Vi gick på 6-års tillsammans och lågstadiet tillsammans och när vi blev äldre så umgicks vi med samma folk.


NÄR TRÄFFADE DU 27 SENAST?

Karl-Jerry: Oj,det va typ 5-6 år sen :S 


NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG?
Emelie Holmström: Hmm,nästa sommar på storåsnatta kanske :P


ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
Elenor: Nja,inte direkt...


HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Arja: Kommer inte ihåg,kanske när jag va mindre...


SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NR 5?
Beckie: Javisst,varför inte??


VAD PRATAR DU O NR 31 OFTAST OM?

Kimmen: Jadu,det är nog lite allt möjligt =)


KÄNNER DU NR 1?
Agneta: Ah,lite grann....


SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Bigfoot: Ah,såklart =)

HAR DU OCH NR 22 HAFT SEX?
Jocke: Japp,vi har haft massa sex eftersom han är mitt ex :P

ÄR DU OCH NR 40 TILLSAMMANS?
Mikaela: Nej,vi är bara vänner

SKULLE DU KUNNA HA TREKANT MED NR 50 OCH NR 61?
Robino och Tobbe: Haha,måste man svara? Jo,om jag va singel så skulle jag väl kunna det :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0