Stan idag då =)

Nu har jag precis duschat och tagit en cigg. Och självklart har jag tittat på klippet från Brokeback Mountain minst 4 gånger redan. haha. Är typ helt besatt av den filmen.

Ska snart klä på mig. Dagens outfit: Svarta byxor,grå tröja med rosa swe-tryck,vita strumpor,svarta trosor och svart/lila spetsbh och till allt det blir det min favoritparfym:DKNY Red apple.

Sen tar jag tunnelbanan in till t-centralen,vid halv 12.

Skriver väl mer sen.....

Ciao


 Hej igen =)

Nu har jag nyss kommit hem....för dom som undrar varför jag kom hem så tidigt så va det för att jag gick runt i stan själv....jag väntade på Melissa och dom i ca en halvtimme och sen orkade jag inte vänta längre så jag gick iväg själv....gick in på H&M och det första jag ser är en snygg bh i min storlek,blev helt överlycklig för jag har stora problem med att hitta snygga bhar i min storlek....(har 85 D) så den köpte jag (den sitter perfekt) haha.....sen köpte jag 2 t-shirtar men dom va för små så jag ska till huddinge nån dag och byta dom.....sen köpte jag örhängen och eyeliner innan jag åkte hem....Trodde att Patrik skulle va hemma när jag kom men det va han inte :( men jag hoppas att han kommer snart....saknar honom sååååå mycket....

Imorrn ska vi nog upp till visättra en stund och säga hej då till Melissa och dom innan dom åker hem....

aja.....vi hörs och störs......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0