This and That

Fakta:
Namn:
Rebecca
Födelsedag: 17 Maj,inte så långt kvar =)
Bor: Hägersten,Stockholm
Gör annars: Söker jobb/söker in till komvux
Favorit: Sms-nörd
Färg: Mörka, jordnära färger som svart,vitt,grått
Plats: På stranden med sin älskade eller med ett gäng polare
Drog: cigg
Bok: Vingklippt ängel
Film: Brokeback Mountain
Mat: Min egen är (nästan) alltid godast
Affär: H&M,Gina Tricot
Serie: Ugly Betty,cityakuten,skärgårdsdoktorn

Brukar du..?
Titta på dig själv i spegeln:
Måste ju det tyvärr
Gnälla: Oftast
Skrika: Typ aldrig
Drömma mardrömmar: Händer ofta :s
Klä dig i svart: Har nästan bara svarta kläder
Hata folk:
Hatar nog ingen men ogillar ett fåtal
Lita på folk: Har för lätt att lita på folk

När.. ?
Åt du senast:
käkade ett ägg för ca 5 min sen,ska äta räkmackor så fort jag är klar
Läste du en bok senast: För ett par veckor sen
Var du på konsert senast: Ingen aning
Köpte du något senast: 1 timme sen 
Kysste du någon senast: Patrik för 2 min sen
Svor du senast: Idag nångång
Klagade du senast: Idag också,har så ont i mitt knä
Är det sommar: Kolla ut!!! Ser det ut som sommar eller??

Vem.. ?
Saknar du:
Madde
Kysste dig sist: Patrik
Gjorde dig riktigt glad senast: Madde
Fick du sms från senast: Madde

Har du.. ?
För många vänner:
Man kan aldrig få för många vänner
Brutit några ben: njaa..stukat foten när jag va 5
Några piercings: Nopp,har haft i ögonbryn och navel
Egen dator: Jag och killen delar ju
Gjort bort dig rejält: Har aldrig gjort bort mig rejält =) haha
Bra självförtroende: Glöm det...
Kysst någon: För många....
Sagt jag älskar dig till någon idag: till Patrik <3
Varit kär: Såklart =)
Dumpat någon: Japp...
Blivit dumpad: njae....faktiskt inte......inte direkt......
Velat vara otrogen: Bara för att hämnas
Varit otrogen: Mot alla mina killar

Är du.. ?
Förstående:
Ah,det är jag nog
Öppensinnad:
Mot allt och alla
Osäker: Bland främmande människor och jobbiga situationer
Intressant: haha.....inte ett dugg....
Hungrig: Som fan.....börja me räkmackorna snart asså :P
Smart: Medelmåtta antar jag.....tihi.....
Barnslig: Ni ska bara höra mig och Patrik....
Lätt: Mot vissa
Rolig: Finns roligare
Pratglad: Är hellre tyst och lyssnar 
Blyg: Både ja och nej.... 
Lätt uttråkad: Efter ett tag så....
Arg: Jag är sällan arg men ofta irriterad 
Ledsen: Har mina mörka stunder
Glad: Ibland
Pålitlig: Bara mot dom som står mig nära
Laglig: Öh??
Filosofisk: tihi
Positiv: Beror på
Lätt att förföra: För vissa
Bra på att ge komplimanger: Kunde vart bättre
Bra på att få komplimanger: Ah,det är ju alltid kul att få komplimanger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0