Tredje dagen i rad =)

Börjar få tillbaka mensvärken :( måste ta 2-3 alvedon. HATAR verkligen att ha mens. USCH !!!!!!!! Ni killar, har verkligen tur som slipper det....

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig ordning....Madde kommer hit idag igen =) tredje dagen i rad som jag får njuta av hennes underbara sällskap. haha. Fast jag undrar om Patrik håller me? Han är trött efter jobbet och så sitter vi här och kacklar. Men han har inte sagt nåt så han står nog ut.

Snön är kvar ute fast den börjar smälta bort lite smått,skönt det. Vill ha vår nu med värme och sol.

Och nu är det bestämt att vi ska fira påskafton hos mig =) HELT roligt. haha. Så jag ska skriva en lista på vad jag ska göra för mat och sen va min moster ska göra och ta me sig hit. Jag fick iaf uppdraget att göra köttbullar och hon skulle göra potatisgratäng och ta me. Och sen blir det ju massa ägg och lite sill och så. Är det nån som har nåt förslag på va man äter på påsken?? Jag är helt tom på ideér. men men. Så på lördag blir det fullt hus här. Ska bli HELT skojigt.

Nu driver jag madde till vansinne såhär lite diskret. haha. Men gumman,du är ju jätte söt med ditt "HELT" hela tiden.

Nä,nu har jag inte tid att sitta här längre men jag kanske kommer in sen och skriver.

Ciao

Kommentarer
Postat av: (:

becca.. du är HELT GULLIG!!!

2008-03-19 @ 16:36:08
URL: http://thebeautyofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0