Underbart väder

Idag är jag på riktigt bra humör.....fastän mitt knä bråkar som fan.....måste till närakuten snart och kolla upp det.....har haft ont i snart 2 veckor och jag kan knappt gå i trappor längre och det gör ont hela tiden.....men jag smörjer in me voltaren och då släpper det en liten stund iaf.....

Idag ska Frugan komma hit,hon ville berätta nåt om sin piercade busschaufför =) undra om han har kvar dom?? när han va här på fest helgen efter nyår så hade han nog dom :s kommer fasiken inte ihåg......

Tills hon kommer så ska jag städa lite efter påsken....är saker typ överallt och det är damm på golvet.....massa usch....

Blir ingen stan idag heller pga mitt knä....får ta det nån annan dag =)

Jag skriver mer ikväll......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0