A list

Höger- eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu: En aning nere kanske
Favoritgodis: Är inte så mycket för godis men choklad och weinergummi går alltid ner
Är det nåt du absolut inte äter: svamp och inälvsmat

Kläder just nu
: bara en t-shirt och trosor

Musik just nu: Har inte hunnit sätta på nåt än

Vad sa du senast: haha.....inte vet jag (har inget minne)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: skulle va kul att leva på 1700-talet

Sommarplaner
: Hoppas att det blir en sväng till Jämtland annars vet jag inte....

Fisk eller badkruka:  Jag är en liten fisk. Älskar vatten.....
Hur många kuddar sover du med: förut va det 4 men nu är det 2 om jag inte snor älsklingen kudde också
Favoritväder: Soligt och varmt när man är ute och grått och regning om man är inne

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med
: Älsklingen,Whiskas och musik

Spelar du nåt instrument: har ju spelat keyboard

Morgon- eller nattmänniska: Inget av det :S haha
Sparare eller slösare: Jag är nog en riktigt slösare :(


Vem är viktigast för dig
: Min moster och så älsklingen
Bästa film: The girl next door( thrillern)
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Endel av mig gör fortfarande det

Har du några homosexuella vänner
: JAAAAA
Tror du på mirakel: Inte på mirakel men jag tror på ödet

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Om man har hittat den rätta så ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Mot vissa och till en viss gräns


Ser du på kärleken som ett misstag
: Aldrig....

Hur många barn har/vill du ha: minst 2
Bio eller promenad: spelar ingen roll....bägge sakerna kan va lika avkopplande

Är du kittlig: Ah,ganska


Snarkar du
 : Nja...jag andas väl tungt :P
Stjärntecken : Oxe
Rädd för insekter : Har småkrypsfobi....
Äckligaste insekten: spindlar och alla småkryp


Största svaghet
: Svartsjuk
Det här är jag bra på: Jag har lätt för att anpassa mig
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja : tankeläsare

Vad vill du jobba som : Behandlingsassistent eller liknande

Chips, morötter eller godis 
: Ostbågar :D

Pizza eller hamburgare : Beror på vad jag är sugen på
Skriver du dagbok : Skrev mycket dagbok innan jag upptäckte bloggen =)

Har du någon flickvän/pojkvän : Ja, som snart blir min fästman :P

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans
: Kommer nog göra ett par tatueringar till =)

Stökigt eller välstädat : Jag är väl lite pedantisk så här hemma är det rent,undanplockat och snyggt

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump : Absolut =)
Vad är du mest rädd för : Att inte kunna få barn och att förlora Patrik


Är du rädd för blod
: Nej...varför? Blod är ju naturligt.

Saltar du på maten : Aldrig efter....
Gillar du att sjunga : Älskar att sjunga men jag är inte bra på det :P
Anser du att du är stark : Jag har ett starkt psyke

Brukar du sola
: Så ofta jag bara kan =)
Vad gör du om du får hicka : Hickar på =)
Röker du : Mjo,jag gör ju det....
Kaffe, te eller inget : Te =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0