Oh, härliga Onsdag

Sitter här med en kopp varmt te,fleccemorgonrock,duntofflor och myskläder....
Anledningen är att balkongdörren är öppen så att Whiskas får va ute i snön
och leka av sig och göra sig av me lite överskottsenergi....han tycker det är
jätte roligt....

Ikväll kommer pojken min hem som han brukar, han behöver inte jobba över...
WEEEEIIIIIII.....är jätte glad.....ikväll ska vi till Maxi också och storhandla.....
Älskar att storhandla.....haha....funderar på att köpa hårfärg och färga
håret i början av december.....lite fin innan 3-årsdagen och julafton vill
man ju va....

På Fredag blir det julhandling på Rusta och IKEA.....skulle vilja åka till
Åhlens också för jag såg en sak där som mamma kan få i julklapp....
Och så har jag hittat en julklapp till Moa också....Har typ tusen saker att
köpa hit här hemma.....haha.....men fan va jag älskar att köpa julgrejer
och få julpynta....Nästa Lördag så är det min julpyntardag...då ska alla
adventsljusstakar fram,alla juldukar ska läggas på borden,alla gardiner
ska hängas upp och alla små tomtar och annat pynt ska pryda bänkar och
bord....

Den andra advent har jag bjudit hit maria o dom på adventsfika =)
Det ser jag fram emot mycket....

Nu ska jag diska lite,bädda sängen,plocka undan och
tömma askkoppar....och självklart lyssna på julmusik....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Kattfan

ehm, du vet att du stavat Merry Christmas fel? :)

2008-11-26 @ 13:20:56
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0