Update

Nu har man ätit sig mätt och tar en
efter-maten-cigg och då kan man
ju även passa på att blogga lite....

Intervjun idag gick jätte bra förutom
att jag kom 10 min för sent....irrade
runt bland ett villaområde och en
kyrkogård i ca 45 min innan jag äntligen
hittade rätt....haha....jobbet låter verkligen
intressant men jag känner att det är ett för
stort ansvar att ta på sig....jag ska liksom
hjälpa en liten kille med hans sjukdom och
jag vet knappt va jag sysslar me...det känns
bara fel....så när hon ringer på Måndag så
kommer jag tacka nej....

Har ju faktiskt ett annat jobberbjudande också
som låter mer intressant....det ringde en tant idag
från lärarförmedlarna....så på fredag kl halv 9 ska
jag på intervju där :) haha....full rulle på jobbfronten....
Dom hyr personal där till olika förskolor och skolor och
man får alltid betalt för minst 4 tim/dag och lönen är på
97.80 kr, har jag för mig....inklusive semesterersättning....
Så jag ska försöka satsa på det jobbet istället...

Annars ikväll tänker jag bara slappa och kolla på
tv....ska väl ta ett varmt varmt varmt bad snart...fy
satan va jag fryser....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0