Är detta verkligen en slump?

För ett tag sen pratade jag och Melissa om att
vi måste ha blivit utbytta på BB när vi föddes för
jag har mer likheter med Maria och Melissa har
lite likheter med mamma.....jag har tänkt på det
ganska mycket och det måste fan stämma....

Här är en lista på allt som jag har gemensamt
med Maria:


Både Maria och jag gillar att laga mat och vi är bra på det.
Både Maria och jag börjar gråta när vi är arga.
Vi är mer lika utseendemässigt.
Folk har sagt att jag har samma gester som henne och att
jag pratar som henne.

Kan det här vara en slump?

Konstigt är det iallafall.....


Kommentarer
Postat av: Madeleine

håller nog fasiken med dig.. Du har samma gester som maria och samma röst :S

2008-10-15 @ 13:29:26
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0