Är jag trög eller?

Haha,jag är trög.....verkligen trög....
Frugan var här igår kväll och visade
mig hur man fixar lösenordsskyddat och
hur man länkade den osv men idag när
jag ska göra det kommer jag inte ihåg
nånting.....skulle verkligen behöva skriva
av mig men men....vill inte skriva så alla
ser....det är lite för privat för det....får fråga
Frugan sen igen....

Vaknade vid 8 imorse och va relativt pigg
så jag gick upp och satte mig vid datan...
Skickade in en ansökan till komvux också....
Kurserna jag sökte till var barn och fritid,svenska A
och psykologi A....måste bara skicka in mina betyg också...

Idag va det tänkt att jag skulle åkt upp till Maria
men jag har mensvärk och jag känner för att bara
va hemma idag....Patrik ska till sina föräldrar ikväll....
Jag känner att jag behöver få va ensam.......

Ciao

Kommentarer
Postat av: Elinor

du kan ju inte skaffa lösen jag gillar ju att läsa dig blogg :( ;)

2008-10-09 @ 17:25:19
URL: http://lyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0