Besök ikväll =)

Vaknade vid halv 6 då älsklingen åkte till
jobbet.....låg vaken till 7 och sen gick jag
upp och lade mig i soffan och kollade på
film...

Nu sitter jag och röker...har bäddat rent
i sängen och satt på en tvättmaskin....
Ska diska upp den lilla disk vi har och sen
börja städa lägenheten.....

Maria,min moster skickade sms imorse
och undrade om jag kunde bjuda på midag
så jag ska slänga ihop en köttfärspaj med
sallad till....hon ska ju ändå klippa mig ikväll
och så....ska bli roligt me lite sällskap me min
familj ikväll....

Ute är det riktigt skönt och mysigt höstväder...
träden är så fina med sina gula och röda löv,
fåglarna kvittrar och solen skiner....hösten kan
ju faktiskt va rätt så underbar....

Måste skicka sms till Patrik och be honom köpa
ett salladshuvud innan han kommer hem....har allt
annat hemma....

På Lördag blir det dubbeldejt med Frugan och Tintin....
Vi ska på bio och se Mirrors....ska bli roligt men hoppas
bara att älsklingen tycker det ska bli kul,han är inte så
förtjust i skräckfilmer.....han tycker dom är tråkiga :s

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0