Dagen började skit och kommer sluta skit

Hela dagen har bara varit åt helvete......

Jag och Patrik började städa...han diskade
och sen gick han och lade sig igen och
har sovit i snart 2 timmar....jag fick ta hand
om hela städningen själv....så jävla roligt...

Jag och Frugan har typ bråkat också.....
Vill bara hjälpa henne men men hon blir
bara så jävla sur....fine....vill hon inte ha
min hjälp så behöver hon inte....

Fan,det är så jävla mycket värre att
bråka med Frugan än vad det är att
bråka med Patrik...Frugan är allt jag
har.....hon är den enda som jag innerligt
är rädd för att förlora....Utan henne så vet
jag inte va jag gör....FAN!!!!! jag behöver
henne i mitt liv....

Den här dagen började skit och den kommer
säkert sluta skit också.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0